poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nasze Kochane LOTTO!

Witajcie kochani, po długiej przerwie nareszcie coś się odbędzie.
Krótko mówiąc organizuje konkurs!

Konkurs pod nazwą Kochane LOTTO jest moim pierwszym konkursem na tym blogu.
Aby wygrać i dostać upominki należy jedynie spełnić te kryterium:

~ Skomentować przynajmniej 3 posty
~ Napisać pod tym postem (nie wlicza się do kryterium powyżej!) numerek od 1-100

I czekać..
Wyniki LOTTO ogłaszam po 2 tygodniach od rozpoczęcia konkursu.
Czyli- 20.04.14
Wyniki podam w nowym poście, a osoby które zgarnęły te liczby zostaną nagrodzone.
1- do wykorzystania 3 tyś sc.
2- do wykorzystania 2,500 sc
3- do wykorzystania 1000 sc

Uwaga! Jeżeli się nie podpiszesz twój udział w konkursie zostanie nie zaliczony!
Pisząc z anonima proszę także się podpisywać nickiem z gry!

Życzę powodzenia moi drodzy!

17 komentarzy:

  1. To ja wybieram numer 7 :D
    NataLLa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 29 (Mój numer z dziennika :D)


    ___________
    Go go lol1

    OdpowiedzUsuń
  3. Numerek 7

    ~ Julgla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ja wybrałam numer 7 ;__;

      NataLLa <3

      Usuń
  4. Wybieram numerek 17
    ~ zuzia50055

    OdpowiedzUsuń
  5. Julgla
    Numer 8

    OdpowiedzUsuń
  6. 48 namber : D

    Pliska wybierz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie szkoda ci kaski?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 19 numerek

    Amadiii

    OdpowiedzUsuń
  10. 69 :D przyniesie mi szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
  11. 13, pechowy, ale może wygram xd

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 werta13579 adminka tej strony xD
    Namber 9

    OdpowiedzUsuń
  13. 16 nr.
    Liczę i trzymam kciuki także za innych !
    Powodzenia wszystkim !!!!
    login na MSP : POP KOTEK !!

    OdpowiedzUsuń