sobota, 12 kwietnia 2014

Wywiad na spontanie ;)

Cześć, zrobię wywiad z Madzią naszą założycielką: wywiad na spontanie. ;)
Na czym to będzie polegać:
Zadaje Madzi pytania przed chwilą wymyślone :)

PIERWSZE PYTANIE: Ile masz lat?
Madzia: Mam 13 lat.

DRUGIE PYTANIE: Jaki masz styl w realu?
Madzia: Myślę że normalny. Nie ma nic w nim nadzwyczajnego c:

TRZECIE PYTANIE: Jak to się stało że założyłaś bloga? Coś cię zainspirowało ;o?
Madzia: Zainspirowało mnie to, że widziałam różne blogi u różnych ludzi. Pomyślałam, że ja też mogę spróbować takiego bloga stworzyć ;)

CZWARTE PYTANIE: Jaki masz kolor włosów i oczu w realu? *.*
Madzia: Jestem brunetką, a co do oczu mają kolor ciemno szary XD

I OSTATNIE PIĄTE PYTANIE: Od kiedy jesteś na MSP?
Madzia: Od sierpnia 2012 roku.

Dziękuje Ci Madziu, że mogłam przeprowadzić z Tobą wywiad mam nadzieję że wam się podobał.
Jeżeli chcecie więcej podobnych tematów, różnych gier zapraszam do skomentowania tego posta ;*

1 komentarz: