piątek, 18 kwietnia 2014

Błędy z ,,Książeczką Fame'' - Wyjaśnienie.

Hej, to znowu ja ^^. Wiem, miałam zrobić posta o wiosennych lookach, ale mi się nie chce. xd. Lecz zrobię posta o jakże sławnej ,,Książeczce Fame'', jeśli ktoś nie wie chodzi o to:

 
 
 
 
(jest pusta, bo przed chwilą zbierałam te bonusy ;D) No... Mowa o problemie! Chodzi o to, że jak ktoś obejrzy Twój film, pisze, że dostałaś/eś 1sc, oraz 10 fame czy coś koło tego. Ale nie martwcie się! To nie prawda! Dostajecie więcej Fame i Sc, tylko prawdopodobnie przy tych różnych zmianach itd. zaszła jakaś pomyłka czy coś w tym stylu,  przez to tak pisze. Ale jak już mówiłam - tak na prawdę dostajecie tego więcej. ;).
 
Ten post był głownie skierowany do początkujących. :3 Wiem, że krótki, ale chciałam tylko wyjaśnić dlaczego tak jest ;). No to ten... Pa! XD Mam nadzieję, że coś Wam pomogłam, jeśli będziecie mieli jakieś problemy napiszcie w komentarzu, a ja postaram się Wam to wyjaśnić w komach, albo zrobię o tym posta. ^^.
 
No to ten... Pozdrawiam, no i czeeeeść!
` Selka Kisielka ♥
 
 
PS: Za niedługo skończy mi się Vip, więc zapraszajcie póki jeszcze możecie! c;
 
 
Ciekawostka: Czy wiedziałeś/aś, że jak klikniesz na znaczek MSP, nad swoim opisem Twoi
znajomi znikną, co pomoże Ci w robieniu filmów itd. i aby to wyłączyć trzeba się tylko wylogować?
 

ENJOY! ^^

4 komentarze:

  1. Seleczka Kisieleczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może czemu pojawił sue konkurs w wtorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że Modzi tak zmienili ;). Teraz zamiast konkursów w czwartki, będą się pojawiać we wtorki. :)

      Usuń