poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Chamstwo na msp ;-;

Hej. Czy widzieliście film ,,Chytra babcie z Radomia"? No chyba tak się ten film nazywał.. Był on na w czołówce top filmów na msp w 2012 roku.. Tak samo jak na fejsie były różnorodne zdjęcia, filmy.. Dobrze. WY widzicie tam śmiech ,a JA widzę tu biedną kobietę ;CC
Nie mówię tu o wszystkich ale o znacznej większości.. Ale dla mnie chamstwem jest też wyłudzanie prezentów.. <jakiś tam wymyślony status przeze mnie> PRZYKŁADOWY STATUS!: 'Jak nie dacie minimum 1 prezentu z l.ż to USUWAM!" No to ja sobię myślę : ' A usuwaj mnie ja mam 500 sc i chcę je przeznaczyć na siebie' A i tak mnie ta osoba nie usuwa -,- Logika ;_;
No to chyba na tyle w tym poście C:
Myślę ,że się podobało : )
Ps. Możecie zapraszać do znajomych na msp bo ostatnio zrobiłam wywalkę : )

2 komentarze: