poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Uroda z Selką! - Styl Naturalny.

Tak, jednak zachciało mi się robić kolejnego Posta. xd Oczywiście bez screenowego, bo jakby inaczej? ;-; No więc nie będę tu mówić o ubraniach, lecz tym razem o makijażu. c; No więc... Zaczynajmy! :3
Makijaże można podzielić na kilka kategorii:
- Emo,
- Naturalny,
- Barbie,
I jeszcze tam można dużo wymieniać, ale jakoś mi się nie chcę. xd Od razu mówię: Na EMO absolutnie się nie znam więc nic tu o tym nie będzie. xd Zajmiemy się raczej naturalnym. :3 No więc do naturalnego wg. mnie pasuje skóra jasna, a najbardziej chyba 2 z ostatniej strony. Tą ogółem mam ja sama na msp. Bardzo mi się podoba i pasuje do PRAWIE wszystkiego c; xD. Jest to skóra nie dla Vip. Czyli każdy może ją kupić. Następne będą oczy. Najbardziej do stylu naturalnego wg. mnie pasują oczy 4 i 5 ze strony pierwszej. Jeśli chodzi o kolor: Chyba jasno niebieski oraz kasztanowy. Te kolory pasują na taki styl naturalny. Jeśli chodzi o ten niebieski - najbardziej mi się podoba co jest w rzędzie... poziomym z białym. (brawo dla tych kumatych xd.) Nie ważne... XD. Następne są cienie. Jeśli chodzi o naturalność to albo bez cieni, albo któryś z tych jasnych różowych. Takich nie Barbiowych, ale jasno różowych ;D. Z kolorem dosyć, teraz ,,kształt'' cieni. xd. Najbardziej mi się podobają chyba te piąte z pierwszej strony. Kosztują one 100sc, nie jest to drogo. c; Z cieni to tyle. c: Teraz kolej na nos. Tu nie będzie dużo mowy, bo nie ma zbyt o czym xd. Mały wybór. ;p Więc jeśli masz konto Vip - polecam te pierwsze z piegami. Jeśli nie masz Vip polecam ten ostatni nos. xd Kosztuje on 300sc, jak każdy z tych nosów xd. (Oprócz tego z wąsami kota, który kosztuje 500sc :P) Teraz ostatnia rzecz - mianowicie usta. Co do Vip - Do naturalnego najbardziej pasują te pierwsze. Jeśli chodzi o kolor - jakiś jasny róż, bądź kremowy. Może być też kolory podobny do tego, którym teraz piszę. c: Dla graczy bez konta Vip polecam do stylu naturalnego te przedostatnie (te takie grube xd) oraz kolor taki jak już mówiłam przed chwilą. c; No cóż.. To by było na tyle w stylu naturalnym. :) Jeśli Wam się post spodobał nie zapomnijcie ocenić! c; Jeśli chcecie więcej moich porad w sprawie makijażu - napiszcie w komach, to bardzo motywuje do dalszej pracy. c: Oczywiście jeśli chcecie porady w sprawie makijażu musicie mi napisać w komie na jaki styl ma być ten makijaż. c; Jeśli chcecie postaram się aby był też EMO, ale ostrzegam! Może to źle wyjść xd. No to co? Kończymy tego posta. c;

Dziękuję za przeczytanie, żegnam się i pozdrawiam!
` Selka Kisielka ♥

PS: Dziękuję wszystkim, którzy powiedzieli w komie w nowym poście Madzi, żebym ja została jedną z redaktorek/autorek. <3 Kocham Was! :*** I Papatki <3

7 komentarzy:

  1. Ale duzoolecz warto przeczytac. super:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie obojniaki^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki bardzo, przyda mi sie to. Bardzo dlugo takiego poradnika szukalam ;) pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz powiedzieć ile mniej wiecej kosztuje. Barbie? Bo mam tylko 1800 sc. i nie wiem czy miwystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starczy:) Z tego co wiem ten naturalny makijaż kosztuje około 1000sc, więc Ci starczy. ;3

      Usuń
  5. Prosto i na temat hehe ;P xd

    OdpowiedzUsuń