wtorek, 15 kwietnia 2014

Zwierzaki ! ♥

Cześć, tu Werka.

Mam dla was informację...chyba
A bardziej wam przedstawie różne zwierzaki na MSP ;)

ZAPRASZAM!


Tak wygląda zakładka ,,Zwierzaki''
Jest ona w prawym dolnym rogu :]

Pierwszym gatunkiem są... Bonsters!
Zostały one dodane na początku na Duńskim MSP.
Dużo one jedzą! xD
Kosztują tyle samo co kiedyś inne zwierzaczki, czyli 900SC.
Dosyć dużo ale jeżeli chce się mieć pupila trzeba w niego zaoszczędzić ^.^
 

 GATUNKI:
  • Piesek-zwyczajny pies.
  • Lew-Występują różne kolory tak jak i u psa czy..tego ostatniego zwierzątka c: Jest dla VIP
  •  Chyba kotek ;*- Wygląda jak kotek .. ale nie jestem pewna czy nim jest xD

Drugi gatunek Bardzooo ZNANY to Bonnies!
Kosztują oczywiście 900SC +.+


GATUNKI:
  • Rock/emo nie wiem dokładnie- dla VIP
  • Sweet- występuje w kolorach takich jak- Fiolet, Biel, Róż, Błękit
  • Diabeł- rosną mu rogi i kły :o
TO NA TYLE!
JEŻELI CHCECIE WIĘCEJ,
PISZCIE W KOMACH
PAPATKI, CZEŚĆ!
Werka ;*
 

6 komentarzy:

  1. Ja mam pieska i 10 level ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie jakieś Boonies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam, a można mieć 2?

      Usuń
    2. Tak, można :) Można ile się chce mieć ;) Jakby co to sory, że odpowiadam za Were ;D

      Usuń
    3. Spoczko Paulina ;* Można mieć chyba tylko 10 ale nwm ^^

      Usuń
    4. Nie;) Można mieć nawet 100 ^^ [i ponad] z tego co wiem c;

      Usuń