czwartek, 17 kwietnia 2014

Świąteczny look

Witajcie! Dziś zrobię look'i  na Wielkanoc,  a mianowicie 4. Dwa nie dla VIP (na co dzień i odświętny) i dwa dla VIP (patrz: dwa nie dla VIP...)
                                                              Look'i nie dla VIP'ów
                                                              Na co dzień nie dla VIP:
Look kolorach pastelowych, mi się podoba, niestety cena już nie jest taka przystępna :I





                                                                 Odświętny nie dla VIP:
Look znowu w pastelowych kolorach ( I ♥ the pastel colors) już tańszy i z tą nutką wiosennej lekkości jak na górze, lecz górny look jest bardziej dziecinny ;3


Look'i dla VIP'ów
Odświętny dla VIP:
Jak pisałam powyżej uwielbiam pastelowe kolory. Tutaj jest ich pełno. Look nie jest tak drogi jak look'i powyżej (bo 'tylko' 1500 sc).


Na co dzień dla VIP:
Ten look jest najtańszym look'em z tych czterech. Tu też jest pełno pastelowych kolorów, które tak lubię. 

P.S.- Do żadnego look'a nie wliczałam kosztów mascary i piegów. ;3



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... Bałam się że może się nie spodobać, ale tym komentarzem rozwiałaś moje obawy droga osóbko ;D

      Usuń
  2. Śliczne, ale nie posiadam Vipa ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa tutaj wliczone rumieńce iwgl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych look'ów nie ma wliczonego makijażu (mascara, piegi z rumieńcami).
      P.S. - Napisłam na końcu posta ;D

      Usuń
  4. Ładne looki :) a nie wiesz moze kiedy Selka coś napisze? :( Ale ty tez jestes super!!! :)

    OdpowiedzUsuń