sobota, 19 kwietnia 2014

Wiosenne Looki z Selką!

Hej Kochani :* Tak, piszę kolejnego Posta, ponieważ chcę nadrobić dni bez moich postów xd. Dzisiejszym tematem posta są Wiosenne Looki według Selki! ^^ Przedstawię Wam 4 looki - 2 dla graczy bez Vip'a, 2 dla graczy z Vip'em. c: Więc co? Zacznajmy! :3

 
Look dla graczy bez Vip'a | droższy:
Nazwa: Pink Spring.

Okej, więc może najpierw opiszę dlaczego wybrałam akurat te rzeczy itd.. Otóż jak już mówiłam - Wiosna kojarzy mi się z kolorami jasnymi - lekkimi. Dlatego wybrałam kolor biały oraz różowy z blond włosami, które dodają uroku. Koszt wynosi 2050sc, jest dosyć drogo, dlatego później przedstawię Wam tańszy look dla graczy bez Vip'a. Ogółem wybrałam moje ukochane spodnie ,,Alladynki'', moje jedne z  ulubionych butów, krótka koszulka z 3/4 rękawem, blond włosy z opaską spięte w kok i dodatkowo torebeczka. Wszystko się tak prezentuje jak na screenie powyżej. Nie chciałam wybierać zbyt letnich ubrań, gdyż Wiosna to nie lato! ^^ Nie wliczałam kosztów mascary i piegów, ponieważ większość to ma, a jeśli ktoś nie ma, nie musi! Będzie wyglądać naturalnie i to też będzie pasować ;). Na screenie dodatkowo mam Brokat, którego też nie wliczałam. Oto te 3 kolory:

 
 

Skład stroju:
- Włosy: Groovy Bun (400sc.) - pierwsze, ze strony 5, w kategorii ,,Upięcia'', z zakładki ,,Włosy''.
- Bluzka: Blue Gingham (450sc.) - trzecia, ze strony 1, w kategorii ,,Swetry'', z zakładki ,,Topy oraz Bluzki''.
- Spodnie: Casual Rainbow (400sc.) - drugie, ze strony 2, w kategorii ,,Wszystkie Doły'', z zakładki ,,Spódnie, sukienki, albo spodnie''.
- Buty: Creeperettes (400sc.) - dziewiąte, ze strony 1, w kategorii ,,Buty'' w zakładce ,,Obuwie''.
- Torebka: Pastel Plastic (400sc.) - pierwsza, ze strony 1, w kategorii ,,Szaliki & Torebki'', w zakładce ,,Akcesoria''.
Myślę, że będziecie wiedzieć które kolory do czego ;).
 
Okej, teraz przejdziemy do stroju dla graczy bez Vip. | tańszy:
Nazwa: Blue Pastels.
 
Tak się prezentuje gotowy look dla graczy bez Vip, tańszy. Myślę, że wygląda równie ładnie jak poprzedni, lecz jest mniejszy cenowo, bo kosztuje tylko 1500sc, co jest o wiele tańsze niż poprzedni look. Nazwa Blue Pastels, pochodzi z tego, że look ma kolory niebieskie, w odcieniu pasteli. Wybrałam tutaj tanią, aczkolwiek śliczną sukienkę, buty, które mi się strasznie podobają, oraz włosy - looki do pasa, które dają wiele uroku. Oto kolory tego looka:
 

 
Skład stroju:
- Włosy: Platin Ringlets (600sc.) -  trzecie, ze strony 3, w kategorii ,,Długie Włosy'', z zakładki ,,Włosy''.
- Sukienka: Sweet Petals (500sc.) - siódma, ze strony 1, w kategorii ,,Galowe'', z zakładki ,,Sukienki''.
- Buty: Satin Glam (400sc.) - pierwsze, ze strony 1, w kategorii ,,Czółenka'', z zakładki ,,Obuwie''.
 
Myślę, że będziecie wiedzieć jak podzielić kolory do ubrań ;).
 
Dobra, kategoria dla graczy bez Vip'a skończona, więc teraz Vip!
 
 
Strój dla graczy z Vip'em | droższy:
Nazwa: Spring By Violet.
 
Tak się prezentuje gotowy look Wiosenny dla Vip, droższy. Mi się bardzo spodobał. Cena wynosi 2500sc, czyli jest najdroższa ze wszystkich. Nazwa ,,Spring By Violet'' znaczy ,,Wiosna według Fioletu''. Nazwałam go tak, ponieważ dałam dużo fioletu, co bardzo ładnie wygląda. Włosy postanowiłam dać takie bardzo dziewczęce - wybrałam kucyki w ciemnym odcieniu, bluzka jest dosyć podobna do tej w pierwszym looku, ale ta jest z kwiatkiem co symbolizuje wiosne. Wybrałam do tego torebkę co daje fajny efekt, i paruwarstwową spódniczkę. Do tego buty w kształcie króliczka na obcasach, co robi look bardziej ,,doroślejszy''. Oto kolory tego looka:
 
 
Skład stroju:
- Włosy: California Cutie (500sc.) pierwsze, ze strony 2, w kategorii ,,Upięcia'', z zakładki ,,Włosy''.
- Bluzka: Flower Girl (450sc.) - czwarta, ze strony 1, w kategorii ,,Swetry'', z zakładki ,,Topy oraz Bluzki''.
- Spódniczka: Edgy Tulle (650sc.) - trzecia, ze strony 3, w kategorii ,,Spódnice'', z zakładki ,,Sukienki''.
- Buty: Honey Bunnies (500sc.) - piąte, ze strony 2, w kategorii ,,Czółenka'', z zakładki ,,Obuwie''.
- Torebka: Fresh And Fruity (400sc.) - piąta, ze strony 1, w kategorii ,,Wszystkie Akcesoria'', z zakładki ,,Akcesoria''.
 
Myślę, że będziecie umieli podzielić kolory do ubrań ;).
 


 Strój dla graczy z Vip'em | tańszy:
Nazwa: Green Spring.
 
Właśnie tak się prezentuje look dla Vip, tani. Jest nawet bardzo tani, aczkolwiek wygląda całkiem ładnie. Fryzura mi się bardzo podoba, dlatego istnieje w tym looku. Sukienka daje dziewczęcego uroku, tak samo jak i buty. Ubrania są koloru morsko-zielonego, dlatego też taka nazwa. Włosy są blond, lecz tym razem ciemniejszy.  A oto kolory tego looka:
 
 
Skład stroju:
- Włosy: Goldielocks (500sc.) - drugie, ze strony 1, w kategorii ,,Długie Włosy'', z zakładki ,,Włosy''
- Sukienka: Starry Shine (525sc.) - szósta, ze strony 3, w kategorii ,,Sukienki'' (te 2.), z zakładki: ,,Sukienki''.
- Buty: Ballerinas (375sc.) - Nie ma ich w zakładkach - są zawsze gdzieś w TOP.
 
 
Myślę, że będziecie umieli dopasować kolory do ubrań ;).
 
 
Ok, to by było na tyle :) Mam nadzieję, że looki Wam się podobały, bo robiłam to wszystko prawie 2 godziny ^^. Zapraszam do korzystania, bo myślę, że ładnie looki wyszły ;). No to ten... Czeeeść :3
 
 
Pozdrawiam, no i czeeeeść!
`Selka Kisielka ♥
 

PS: Zapraszajcie do znaj, bo zaniedługo Vip się kończy :3!
 
 
CIEKAWOSTKA: Czy wiedziałeś/aś, że gdy Twoja nazwa zaczyna się na znaki typu: ,, !'', ,,$'' itd.,
to gdy Twój znajomy  będzie robił film, to Ty będziesz na 1 stronie, dzięki czemu masz większe szanse na dodanie Cię do filmu!
 
 
 
ENJOY! ^^

 


 
 

 




8 komentarzy:

  1. Chyba stworze nowe konto z tym znakiem hahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, zakupie chyba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tjaa fajnie że mnie stać D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie umiałam znaleźć tańszych rzeczy. :< Ale wiecie co? Chyba zrobię posta jak można zdobyć dużo ubrań, nie tracąc SC z naszego głównego konta. :) Co Wy na to? ^^

      Usuń
  4. Możesz stworzyć tańsze?

    OdpowiedzUsuń