piątek, 18 kwietnia 2014

Wiosenny makijaż z Selką! + Informacja.

Hej, hej kochani! :* Więc zacznę może od informacji: Tak, mam zaciesz, bo odkryłam jak robić screeny u mnie! xd Mianowicie: Wciskać ciągle ,,Prt Sc'', nachalnie XDDD. Czyli mogę robić Posty ze screenami! ^^ A tak, muszę wytłumaczyć, dlaczego dawno posta ode mnie nie było :P. Otóż nie miałam pomysłu to raz, a dwa: ciągle starałam się znaleźć jakiegoś kompa/laptopa, abym mogła robić posty. To dlatego mnie nie było. :< Ale już wracam z nową dawką postów! ^^

Tak, wiem, że był już ode mnie post z poradnikiem o tematyce makijażu, ale to był styl naturalny. Tym razem będzie makijaż Wiosenny, dla dziewczyn bez Vip'a i z Vip'em :). Więc.. Zapraszam do czytania tej notki! ^^ (UWAGA: SCREENY BĘDĄ ROBIONE Z INNEGO KONTA!)

Okej. Pierwszy makijaż będzie dla dziewczyn bez konieczności konta Vip. :3 Zaczniemy od Screena:

 


Tak się prezentuje gotowy Wiosenny Makijaż dla graczy bez Vip'a. Cena wynosi 1100sc. Cóż.. Jest całkiem droga, ale myślę, że warta :). Może trochę o tym napiszę. Cóż.. Wiosna kojarzy mi się z taką... lekkością. Czyli wg. mnie makijaż nie powinien być za mocny. Dlatego usta oraz cienie do powiek są w kolorze jasnego różu, który również kojarzy mi się najbardziej z lekkością Wiosny. Oczy są niebieskie, czyli mój naturalny kolor. Mogły być też kasztanowe, lecz ja dałam takie, oczywiście brwi i rzęsy (jeśli tak to można nazwać xd.) są koloru czarnego, co poprawia cały efekt. O nosie chyba nic nie muszę mówić xd. Nie zwracajcie na to uwagi, że jest łysa XD.

Rozpiska:
- Oczy: czwarte, ze strony 1. (100sc.)
- Cienie: czwarte, ze strony 1. (100sc.)
- Nos: piąty (ostatni), ze strony 1. (300sc.)
- Usta: szóste, ze strony 1. (300sc.)
- Skóra: druga, ze strony ostatniej. (300sc.)

Teraz przejdziemy do kolorów. :).
Rozpis:
- kolor oczu: kwadrat zielony.
- kolor cieni: kwadrat czerwony.
- kolor ust: kwadrat fioletowy.

 
 
Nom.. Myślę, że z makijażu wiosennego dla graczy bez konta Vip, to by było na tyle. :)
Teraz zajmiemy się Wiosennym Makijażem, dla graczy z Vip'em. ^^ Zaczniemy jak poprzednio od screena:
 
 
Tak się prezentuje gotowy Makijaż Wiosenny dla graczy z kontem Vip. Cena wynosi 1300sc, czyli jest o 200sc droższa od poprzedniego makijażu, ale wg. mnie się opłaca. ;). Jeśli chodzi o oczy: wybrałam tym razem kolor kasztanowy, ponieważ poprzedni był już niebieski, ale tamten niebieski oczywiście też by pasował. Cienie do oczu: Tym razem wybrałam również kolor jasny, ale tym razem to nie był róż, ale coś bardziej podchodzącego pod biały. Brwi i rzęsy są oczywiście czarne. Nos jest z piegami, ponieważ bardzo mi się podoba i dodaje dziewczęcego (w tym wiosennego) uroku. Usta mi się chyba z tego najbardziej podobają, noszą kolor różanej czerwieni/mocnego różu, co daje świetny efekt. Skóry ,,normalnej'' niestety nie było dla Vip (tak samo jak ładnych oczu dla Vip.) więc musiałam wziąć tą co poprzednio. (Oczy nie są dla Vip, ale są inne niż tamte.) Nie zwracajcie oczywiście uwagi na to, że postać jest łysa. XD.
 
Rozpiska makijażu:
- Oczy: piąte, ze strony 1. (200sc.)
- Cienie: czwarte, ze strony 1. (100sc.)
- Nos: pierwszy, ze strony 1. (300sc.)
- Usta: pierwsze, ze strony 1. (400sc.)
- Skóra: druga, ze strony ostatniej. (300sc.)
 
Ok, teraz kolory ^^.
Ropiska:
- Kolor oczu: Kwadrat zielony.
- kolor cieni: kwadrat granatowy.
- kolor ust: Kwadrat niebieski.
 
 
No więc to były te makijaże xd. Myślę, że mają swój urok i są warte kupienia ^^. Mi się naprawdę podobają, i myślę, że chociaż części Was też się spodoba ;). Jeśli mi się będzie chciało zrobię jeszcze posta z jakimiś Wiosennymi lookami czy coś ;D. No więc.. To by było chyba na tyle. :). Dziękuję Wam wszystkim za pisanie tylu komów pod moimi postami oraz takie dobre oceny. :). Bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy. c: .
 
No więc.. Pozdrawiam Was no i czeeeeść!
` Selka Kisielka ♥
 
A i jeszcze ktoś się pytał jaki mam lvl ;D. 20. ;3 (Za niedługo 21. ^^).
 





 
ENJOY! ^^

6 komentarzy: