poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jak zrobić ładny komplet na MSP?

Hej :* Tu Paulina ^^. Jak pewnie niektórzy wiedzą - coś mi się zepsuło w Paint'cie czy coś.. Ale w każdym bądź razie - nie mogę robić Screenów. Nie wiem czemu. Czyli moje posty nie mogą być ze zdjęciami (screenami) ;c Ale cóż... Przejdźmy do bez screenowego posta :< Dziś zrobię posta o tematyce: jak zrobić ładny komplet na MSP. (Miało być o czymś innym, ale przy końcówce wszystko jakimś cudem się usunęło. -,-) Więc najlepiej zacząć od czegoś co ma dużo elementów i jest widoczne. Zawsze u mnie jest to bluzka/sukienka. c: Potem właśnie na tym elemencie stroju wybieracie kolory, jakie Wam się podobają. Może to być np. 1-2 kolorowy komplet, ostatecznie 3. Gdy jest już więcej niż 3 kolory, wszystko zazwyczaj traci efekt i wygląda to jak wymiociny pawia ;/ xD. No więc potem wybieracie dalsze części garderoby: dół, obuwie, włosy i jakieś dodatki jeśli jest taka potrzeba. Wszystko oczywiście potem zmieniacie na wybrane wcześniej kolory. Niestety, jak już mówiłam nie mogę robić screenów. Gdybym mogła ten Post byłby o wiele lepszy :/. No ale cóż... *^* Bywa. Bez pitalenia xd Jedziemy dalej. Wtedy komplet powinien już wyglądać ładnie. W sumie to nie mam więcej do napisania ;c. Ale ja mi się będzie chciało to dodam jeszcze jeden jakiś tam post xd. No to co... Chyba tyle. :<

Żegnam Was i pozdrawiam! <3
` Selka Kisielka ♥

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie mozesz dodac zdjecia :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze dodawalam zolty zielony niebieski kolory, ladnie to wyglada? Odpisz PROSZE ^*^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Zawsze piszesz duzo i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne ^.^

    OdpowiedzUsuń