poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Informacja + wykreślanka ode mnie :3

Witajcie! Otóż chciałabym was o czymś poinformować, a najbardziej zwracam się do ADMINEK
Otóż jak wiecie nie minęły 2 tygodnie ani nawet tydzień, ale jednak skrócę wasz okres próbny.
Będzie on trwał tylko tydzień.
Nie miejcie mi tego za złe, ale ja mniej więcej już widzę kto zostanie.
Jeżeli chcecie być dalej ADMINKAMI postarajcie się, naprawdę.
Zostało tylko 5 dni, a te 5 dni może coś zmienić.
DO KOMENTUJĄCYCH
Piszcie kto według z was powinien zasłużyć najbardziej na prowadzenie postów.
Nie będę wybierała spośród komentarzy i jakieś sondy robiła, nie.
Chodzi mi o to kogo najbardziej lubicie, a może jego posty?
Przekonamy się, komentujcie, spamujcie! ~
Ok za dużo pisania, za mało działania.

Mam dla was dość ciekawą wykreślankę, głosujcie który numer MA ODPAŚĆ!


Głosujcie do woli.

Już niedługo kolejny post!
Dziękuję, do zobaczenia ♥♥♥ ~


~ Wasza Magda (:




13 komentarzy:

  1. jedyneczka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówi , skreśl jedynke Madzia xd

      Usuń
  2. 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się 3 , ale nie podoba jedynka nie moje kolory ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 Madziu jak coś tutaj Karolina <3 NAPISZ do mnie na MSP spoko? xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 Najbardziej lubie Selke super kolory daje hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ala_zoja. Madzia skreśl numer 1 prosze cieeee :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Selka, i jedyneczka ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyngaaa , a tak wogole to beda jeszcze nowe adminki? Blagam odpisz :3

    OdpowiedzUsuń