wtorek, 15 kwietnia 2014

Porady jak zrobić dobry film.

Hej C: Tu Zuzia. Wiem... Temat dość banalny i poruszany przez wiele osób ale nie mam żadnego dobrego pomysłu na posta :C Ale do tematu.. Mój film nigdy nie znalazł się w top choć próbowałam tych samych metod co np. Arli, Paola czy Jasiek11

1.Tytuł powinien mieć dość ciekawą fabułę.

To znaczy ,że nie możemy robić filmu o życiu krowy imieniem Stefan. Chyba ,że to naprawdę będzie film akcji ;'D

2. Stosuj zasady ortografii - jest szansa ,że więcej osób obejrzy twój film! :)

Szczerze? Ja z ortografii nie jestem dobra ale najgorsza też nie. Jestem leniwa więc po prostu wpisuje w wyszukiwarkę 'Google' słowo np. 'chrabąszcz' i od razu wiem jaka jest trudność ortograficzna. W tym wypadku jest tu 'ch'

3. Stosuj różne konkury. Ludzi to zachęca.

Na msp jest coraz mniej użytkowników ,którzy robią coś bezinteresownie (nie mówię ,że nikogo takiego nie ma) i ludzie po prostu lubią dostawać coś praktycznie za nic.  Róbcie takie statusy:
,, Hej! Mam nowy film pt. <tu tytuł> Co 5 kom = prezent z listy/ graf! "
Z co dziesiątym wejściem powiększa się liczba kom. Czyli np. co 5 to może być co 6-7.

4. Wysyłaj film do przyjaciół.

To też skutkuje :)

5. Poproś koleżanki lub kolegów o pisanie takich ctr.

Moja koleżanka poprosiła i miała sto parę wyświetleń!

6. Reklamuj się na forum!

Na forum można spotkać wiele miłych osób. Ale zapamiętajcie sobie:
NIGDY nie reklamujcie się na czyjejś k.g! To wkurza. Ja tak osobiście nie miałam ale z pewnością bardzo to denerwuje...
Można też oczywiście pisać do znajomych na poczcie ,ale ja tego nie polecam. To ,że wyślesz nie wiadomo ile tych wiadomości to nie gwarantuje Ci ,że film obejrzy każdy. Wiem to z własnego doświadczenia.. Poza tym to denerwuje ,a szczególnie wtedy gdy Ci staaasznie muli ;//
U mnie można za coś takiego wylecieć bo mam 320 znaj i to naprawdę nie pomaga gdy mam ich ponad 20-30 online :<
Wiem ,że to nie są jakieś duże liczby bo niektórzy mają 200 znaj online. Ale moja przeglądarka już 3 razy zacięła się podczas pisania tego posta..
Mam nadzieję ,że w jakimś tam stopniu wam pomogłam C:
Chociaż nie sądzę :D
~zuzia50055

2 komentarze: