poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Msp TV + informacja

Hej C;. Chyba co niektórzy pamiętają nasz msp TV
<Na dole macie zdjęcie>
Tak... Moderatorzy usunęli ,ponieważ jest tam teraz Desing Studio
<Tu również macie obrazek xD>
Teraz Msp TV mamy w yt. <YouTube> Oczywiście ,że na msp :)
Żeby wejść do msp TV trzeba :
YouTube-> Programy-> MSP TV
I już! :) Mi osobiście się to nie podoba ale kto się pyta użytkowników o zdanie -,-
Jeśli mogę to dam wam pare linków do moich takich naj piosenek z MSP TV na tym normalnym yt.
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12  #13
Było by tego więcej ale mama mnie pośpiesza bo lekcjaaa ;//
Ale niedługo święta =^.^=
Też doceńcie ,że ja cały yt przeszukałam i dałam jak najwięcej ^^
A teraz do informacji..
Przepraszam ,że wczoraj nie było 2 postów ale naprawdę nie mogłam :C
To tyle :*
~zuzia50055

1 komentarz:

  1. Ale wedlug mnie teraz jest o wiele lepiej niż kiedyś xD -_-

    OdpowiedzUsuń