wtorek, 22 kwietnia 2014

5 top Animacji, które warto mieć do CTR.

Hej, Kochani :* Wiem, wczoraj nie było Posta ode mnie, ale była kuzynka. :P. Do rzeczy! Dziś post będzie o Animacjach. Dokładniej o Animacjach, które warto mieć do CTR. (Jakby ktoś nie wiedział, chodzi o ,,Co Teraz Robisz?''.) No więc, może nie będziemy tu tak pitolić, i przejdziemy do tematu tego Posta XD. Zaczynamy! :

 
1. Blow Kiss:
 

 
Nazwa: Blow Kiss,
Koszt: 700sc.
O Animacji: Animka ta kiedyś była Unikatem, lecz za ciężarem nękających graczy o Unikatach, Modzi postanowili przywrócić ją do sklepu. Obecnie znajduje się w kategorii ,,Miłość & Emocje''. Jest to Animka bardzo popularna wśród graczy MSP i często widziana w CTR. Jest droga, lecz do opisów się przydaje, lecz nie tylko! Jest też popularna w filmach, czy ArtBookach.
 
 
2. Windy Weather:
 
 
Nazwa: Windy Weather.
Koszt: 450sc.
O Animacji: Ta Animka jest równie popularna jak tamta wyżej. Ładnie się prezentuje, jak tamta wyżej XD. Polega ona na tym,że ... Po prostu robisz gwiazdę ^^. Ogólnie Animka też jest fajna i bardzo się przydaje do CTR, zarówno jak i do Art'ów i Filmów. Z tego co wiem była też kiedyś CHYBA unikatem, ale nie jestem do końca pewna. Jest w Kategorii ,,Sport''.
 
 
3. Beating Heart:
 
 
 
Nazwa: Beating Heart.
Koszt: 500sc.
O Animacji: Zbyt dużo o tej animacji nie wiem, ponieważ JESZCZE jej nie mam kupionej XD. Ogólnie Animka mi się podoba, więc pewnie kiedyś wyląduje w moim ,,zbiorze'' Animacji xd. Co do tego czy była unikatem, czy nie to nie wiem. ;d. Ale wiem że jest bardzo często używana w CTR. I też się ją opłaca kupić ;). Animacją można okazać Zakochanie.  Znajduje się w kategorii ,,Miłość & Emocje''.
 
4. Holding Hands:
 
 
Nazwa: Holding Hands.
Koszt: 500sc.
O Animacji: Animacja jest równie często w CTR jak i poprzednie. Polega na trzymaniu się za ręce (w przypadku 2 osób oczywiście.). Znajduje się w Kategorii ,,Miłość & Emocje''. Unikatem nie była, ponieważ doszła parę konkursów temu (a już jest taka popularna!) Oczywiście już mam ją nabytą i to od dawna ;D.
 
 
5. Posing Cool:
 
 
Nazwa: Posing Cool.
Koszt: 575sc.
O Animacji: Z tego co wiem, Animacja nie jest i nie była Unikatem, ale mogę się mylić. Oczywiście za niedługo ją kupię XD. Na razie wystarczy mi te moje 113 Animek :P. Animacja praktycznie tak popularna jak wszystkie 4 wymienione wyżej. Jest w Kategorii ,,Pozy'' - z tego co wiem, ponieważ jej nie mam xd.
 
 
Ok, to było TOP 5 Animacji do CTR. Oczywiście jest ich o wiele więcej, więc jeśli chcecie takie posty - wystarczy napisać koma czy Wam się podoba, a ja zrobię to na 100% ! ;3. Wiem, że te Animki nie są zbyt tanie, ale są warte kupienia :3. No więc ten.. To by było na tyle! ^^ Tak wiem, że trochę krótki Post ;-;.
 
Pozdrawiam no i czeeeść!
`Selka Kisielka ♥
 
 

 
 
PS: Wasza szansa na zapraszanie się już skończyła, gdyż Vip mi się skończył xd. ^^
 
 
CIEKAWOSTKA: Czy wiedziałaś/eś, że możesz kupić looka od kogoś, bez obawy, że wyświetli mu się to w Książeczce Fame? ^^ Wystarczy dodać Looka do listy i kupić ubrania z Listy, a nie właśnie z looka :3. Nie wiem, czy to dobrze, że to powiedziałam, ale ok XD.
 
ENJOY! ^^
 
 
 
 
 

1 komentarz: