piątek, 18 kwietnia 2014

Wywiad z Darusia158




M- Magda (ja)
D- Darusia (odpowiadająca)

M- Hej, mogę z tobą przeprowadzić wywiad?
D- Tak.
M- Ile już grasz na MSP?
D- 6 miesięcy.
M- Oo, krótko. Masz może jakiegoś najprzyjaciela lub przyjaciółkę w tej grze?
D- Tak, EleanorCalder158
M- Jak dowiedziałaś się o MSP?
D- Z reklamy w tv i od najki z reala.
M- Czy miałaś kiedyś zamiar odejść z gry?
D- Nie.
M- Myślisz, że jesteś dość popularną osobą, lubianą?
D- No nawet :3
                                                M- Chcesz kogoś pozdrowić?
                                                D- Ciebie, chłopaka, najki i całą resztę!
                                                    
                                                        Dziękuję za wywiad (:

Wywiad dość krótki, ale to dlatego, że się spieszyłam.
Piszcie w komentarzach co chcecie abym ja lub dwie pozostałe adminki dodały :3

Pozdrawiam ;d


9 komentarzy:

  1. Ładnie postacie dałaś do wywiadu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pomysł napisałam ci na Madzi odpisz okej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tymi postaciami też chce bardzo wywiad. Co mam zrobić żebyś się zgodziła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz look teraz na sobie. Madzia jak zrobiłaś muzyke na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wystarczy poszukać po blogu. Zakładka Blog INFO o ile się nie mylę ^w^

      Usuń
  6. Kto gra na msp?!

    OdpowiedzUsuń
  7. 49 year old Analyst Programmer Jamal Simon, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Nömadak TX and Gunsmithing. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Ferrari 250 GT LWB 'Tour de France' Berlinetta. przeskocz tutaj

    OdpowiedzUsuń