niedziela, 13 kwietnia 2014

Wywiad z Toffifitką i Paolą.

Witam w moim pierwszym wywiadzie. Dzisiejszymi gościami będą Toffifitka oraz Paola. Więc może bez zbędnego pitolenia przejdę do Wywiadów. xd Zaczynamy! :

Wywiad z Toffifitką:

Selka (ja) : Hej, chciałabyś odpowiedzieć na kilka pytań na Bloga? :)
Toffifitka: Ok. ;)

S: 1. Od kiedy grasz na MSP?
T: Od kwietnia 2012 roku, czyli gram już dwa lata. :)

S: 2. Co Cię zainspirowało do stworzenia konta?
T: Telewizor B) Już wcześniej założyłam konto, gdy miałam 10 lat, ale szybko mi się to znudziło, nie pamiętam starego hasła, ani loginu.

S: 3. Skąd wiesz o MSP?
T: Z telewizji. xd

S: 4. Znasz kogoś ze znajomych w Realu?
T: Tak.

S: I ostatnie: 5. Czy Twoja Movie jest podobna do Ciebie w realu?
T: Nie, nie jestem ruda, oczy mam zielono szare, nie wiem czy do końca przypominają te z MSP. Zależy też w jakim sensie.

S: Ok, dzięki za wywiad :).  Pojawi się na: Ciekawsze-msp.blogspot.com w ciągu pół godziny. ;)
T: Ok. Dziękuję. ;)

Wywiad z Paolą:

Selka: Hej, chciałabyś odpowiedzieć na parę pytań do wywiadu na Bloga? :) To zajmie chwilę ;).
Paola: Pewnie. ;)

S: :) 1. Od kiedy grasz na MSP?
P: Od lutego 2011. :)

S: 2. Co Cię zainspirowało do stworzenia konta na MSP?
P: Hm, sama nie wiem, ogólnie nie pomyślałabym, że w to będę grała, konto założyłam od tak XD. A jak zobaczyłam, że tutaj się nie porusza strzałkami myślałam, że od razu zrezygnuję. :')

S: ;) 3. Skąd wiesz o MSP?
P: Skąd wiem o MSP? Z reklamy Disney Channel HAHAHAH XD

S: XD 4. Czy znasz jakiegoś swojego znaj w Realu?
P: Hmm.. tak :> Akurat nikt z moich znajomych tutaj blisko w to nie gra, ale miałam przyjemność poznać &Marta&, Jasiek11 i Believer, ale usunęła konto.

S: :) I ostatnie: 5. Czy Twoja MovieStar jest podobna do Ciebie? :)
P: Hm czy jest podobna, zależy pod jakim względem. Tutaj na MSP jestem, no przynajmniej staram się być miła, nie zawsze może mi to wychodzić, ale tak na co dzień mam małe różki diabełka :d. Jeżeli chodzi o wygląd, to nie zawsze, ogólnie staram się właśnie ją upodabniać ją do mnie, ale nie zawsze mi to wychodzi :D.

S: Ok, to by było na tyle. ;) Dziękuję za wywiad :) Pojawi się na: Ciekawsze-msp.blogspot.com, za niecałe 15 minut. ;)
P: Dzięki też :)

No więc to były dwa wywiady z bardzo fajnymi MovieStars ;) Krótkie, bo 5 pytań, ale trochę mi to zajęło XD. Zapraszam też na Ich filmy i arty, oraz na moje również. XD

Więc to by było na tyle w tym poście :) Jeśli się spodobał nie zapomnijcie ocenić oraz dać komentarz ;) Więc żegnam XD
` Selka Kisielka ♥




4 komentarze:

  1. Czekam na kolejne posty - Bardzo cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra post :D Jakby co ja to MONNIISIIA ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiste kolorki xD

    OdpowiedzUsuń