niedziela, 23 marca 2014

Wywiad z go go lol1

                                            WYWIAD |1

~ Jak dowiedziałaś się o MSP?
odp: Hm... moja przyjaciółka miała na początku MSP. Potem mi o tej stronie opowiedziała i BUM! Oto ja na MSP. C:

~ Ile miesięcy lub lat masz konto?
odp: 1 konto miałam od 2011 więc już będą 3 lata lecz tamto konto ktoś mi zabrał. To konto mam prawie od 2 lat.


~ Czy kiedy kol wiek zdarzyła Ci się blokada na dłuższy czas niż 1 tydz?
odp: Tak za przeklinanie... Ja zua :c

~ Czy twoi znajomi z MSP pomagają Ci w levelu?
odp: Ogólnie nie, ale jak przyjdzie co do czego potrafią pomóc C:

~ Co sądzisz o 10 sekundówkach?
odp: Kiedyś byłam ich przeciwna, ale w sumie są pomocne np. w zarabianiu sc i fame.

~ Ile czasu poświęcasz na msp dziennie?
odp: Zależy o której kończę szkołę. Jak kończę wcześnie 2-3 godz. Jak później to około pół godziny. W weekendy dość długo.

~ Masz minimum 3 znajomych  reala co grają na MSP?
odp: Tak c: mam kuzynkę, koleżanki 2 i ... chyba tyle.

~ Chcesz kogoś pozdrowić?
odp: Eee chcę :B pozdrawiam Ciebie, Kubusia, Natasze, Adę i inne osoby które nie wiedzą o tym wywiadzie.

~ Dzięki, Dzięki za wywiad :3 XD


Chcesz się tu znaleźć? Pisz na prywatną wiadomość do xD MadziaaLovee xD i stań w kolejce!

4 komentarze:

  1. Fajny wywiad ;)
    NataLLa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko :)
    Darielle

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziena za wywiad c: Ten gif fajnie Ci wyszedł :D

    ________
    Go go lol1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad (;
    ~ zuzia50055

    OdpowiedzUsuń