sobota, 8 marca 2014

Jak stać się mini popularny?

Od dawna wmawiałeś/aś sobie, że nikt nie chce oglądnąć Ci filmu lub dać grafa?
Dziś napisze co możesz zrobić aby to się zmieniło!

Przy oglądaniu filmów:
Rób filmy z ciekawą fabułą.
Zmień muzykę w filmie (kosztuje 250sc) w ten sposób twój film dodaje więcej energii i ładu.
Używaj różnego tła.
Wymyśl ciekawy tytuł filmu aby twoi znajomi chcieli go obejrzeć i dowiedzieć się co się dzieje.
Reklamuj go gdzie tylko możesz (nie zaśmiecaj księgi gości innym sławnym użytkownikom)
Reklamuj go np. na forum lub pisz do użytkowników np. '' Już jest nowy film [nazwa] co się stanie? [czy coś się wydarzy] tego dowiesz się już w 2 odcinku mojego filmu!''

Przy dawaniu grafa:
Co 10 graf prezent z szafy lub listy ż.
Wymiana autografami.
Konkurs z pomaganiem w levelu i przy okazji oglądaniem filmów.

Myślę, że pomogłam. Szukasz pomocy? Pisz na MSP Priv/Na Blogu

Zapraszam do czytania dalszych postów związanych z MSP, a nie tylko! Także z blogiem! (:


1 komentarz:

  1. Nie, Ja mam dokładnie tak jak ty tu napisałaś, a nie jestem mini popularna... Moją znaj, poprosiłam żeby zagłosowała na mój look "Nje" - odpowiedź tej frajerki...I ja nigdy nie będę popularna...każdy lvl 20 jest popularny i wgl...ale nie ja... mam ciekawą fabułę.... kiedyś jak zrobiłam film o szkole miał ok. 80 odsłon! I to wcale nie zależy od tego co ty napisałaś...To zależy od znajomych, czy ci ten film łaskawiee obejrzą, czy dadzą gafa... ;/

    OdpowiedzUsuń