sobota, 8 marca 2014

Dwie inne płci w jednej!

Jest teraz moda na to. Chcesz mieć dwie inne płci w jednej?
Możesz złożyć zamówienie.
Napisz w kom(jak gdzieś indziej nie uznam!)!

I najlepiej zaproś na MSP do znaj : xD MadziaaLovee xD
Napisz mi jaka ma być nazwa!
NIE MUSISZ MIEĆ KONTA ABY DODAWAĆ KOMY MOŻESZ Z ANONIMA!!

Co chce za to:
Grafa to wystarczy.
Jeżeli chcesz aby twój moviestar miał dodatkowo samego siebie w serduszku= lista ż.
Myślę, że to dobra cena.
Możesz wziąść osobno jeżeli chcesz!
POZDRAWIAM.



ZAPRASZAJĄC MNIE PISZE, ŻE MAM ZA DUŻO ZNAJ WIĘC:
ZAPROS I NIC NIE RÓB JA PRZYJMĘ :3


12 komentarzy:

  1. Ja , jestem lolasana12 , przyjmiesz mnie do znaj , dostaniesz autograf . Nazwa uzytkownika/i to krem8796

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem Roxi star$ też chcę obojniaka xD i ten na poczcie mi wytłumaczysz wszystkoo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Lana Del Rey123 . Masz mnie w znaj. Dałam już grafa i chcę obojniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Verra xxx. I Chcę obojniaka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę ja chcę :3 Jestem polastellajulia na MSP

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga! Czy mogłam bym konto obojniaka? :P. Bardzo bym prosiła. Grafa już dałam a ja to na msp: natka8891 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce obojniaka xD -Diana98-
    graf już leci

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę mieć obojniaka xd :D
    Masz mnie w znaj (zuzia50055)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce cialo chlopaka i zeby ciuchy mogl miec dziewczece prosze wiktoriax21 Nawza najlepiej; Uter123

    OdpowiedzUsuń