sobota, 11 kwietnia 2015

Powrót oraz dlaczego zniknęły posty moderatorów?

Hej, tak to ja xD MadziaaLovee xD. Powracam na bloga. Rok temu prowadziłam go z innymi adminkami, ale nie mam już z żadną z nich kontaktu. Będę prowadziła go sama (:
Otóż miałam go prowadzić już dawno i w ogóle wrócić, ale nie miałam komputera (zepsuł się) ani paint'a.

Powracam i znowu będę pisała o nowościach, i o gadżetach na bloga. O ile jeszcze pamiętam.
Zacznijmy tak na sam początek :D



Więc tak:
Zmieniłam styl i już nie jestem ta naturalna tylko jestem ''plastik'' Pewnie wielu osobą się nie podoba, ale szczerze mówiąc nie obchodzi mnie już to, co o mnie myślą inni.

Mam 25 level ♥ Kiedy prowadziłam bloga czyli 2014 rok, miałam bodajże 20 level więc się dużo zmieniło. ( Level wbiłam dzisiaj)

Jak widzicie zdążyłam już trochę wbić, bo pasek się już pokazał niebieski :)
Dla osób nie wiedzących jak się nazywam i w ogóle:
Magda, 14 lat (rocznikowo), mam psa, najlepsza przyjaciółka Ola którą kocham jak własną siostrę
 ( na MSP **hotgirl**)

Temat dzisiejszy:
Chyba moderatorzy zapomnieli o zmianie VIP na tańczy.
W sumie to niby dobrze tyle, że ''Wielkanocna wyprzedaż'' Już się dawno skończyła.
Podobno miała trwać do 6 kwietnia.
Więc nie ma na co czekać, lepiej korzystać z okazji! XD












Inna sprawa to posty moderatorów na forum:


Dlaczego zniknęły? W sumie sama nie wiem.. Może nie chcą nam zaśmiecać tymi postami miejsca? Dziwna teoria chociaż nie taka głupia, ale gdyby ktoś chciał wiedzieć można je znaleźć w ciągu dalszym na kategorii ''MSP''




Dziękuję serdecznie za przeczytanie i za 25 level ☻♥
W następnym poście ~ Cała prawda o hakerach !
                                                

1 komentarz: