sobota, 5 lipca 2014

Dwie strony mody, czyli jak się modnie ubrać

Dzisiaj przygotowałam dla was looki, które polecam, a ogólnie to te ubrania.
Może nie są zbyt tanie, ale teraz już tak jest.
Czym nowsze rzeczy tym droższe.








Na początek może przedstawię wam look dla VIP'a.
Cena: 1750 i 3 diamenty.
Opis:
Look podoba mi się i jestem z niego zadowolona, ponieważ to moje klimaty.
Myślę, że z diamentami nie będzie żadnego problemu. 
Wzięłam pod uwagę to, że każdy kto kupuje VIP dostaje jakieś diamenty.
Jak widać jest tu jedna rzecz VIP, dlaczego?
Myślę, że dlatego, bo nie było zbyt wielkiego wyboru jak dla mnie. Chociaż jest dużo stron z ubraniami.
Jeżeli miała bym zakupić ten look chętnie bym go kupiła, ale niestety.




Jak to zwykle dla tych graczy, którzy VIP'a nie mogą mieć mam coś specjalnego.
Cena: 2500 SC
Opis:
Nazwałam ten look ''Wyjście do pracy''
Od razu skojarzyło mi się z pracą i tak zostało.
Look według mnie jest bardzo ładny, lubię tak skromnie, ale ładnie.
Niestety, ma też swoje negatywne strony.
Jest strasznie drogi, ale myślę, że można uzbierać i się cieszyć takim strojem.
Weźmy pod uwagę, że można zawsze jakąś rzecz dopasować do innego look'a 
i wyjdzie nam coś ładnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz